Promenad

Gick en promenad med Prego ikväll när jag kom hem fr skolan. :) Josse tog med sig Houdini och föjlde med. :)
Mina dagar är ganska långa... :P Åker till skolan fr Anderstorp halv 7 och kommer tillbaka till A-torp halv 7 igen. x) Haha!
Sedan är själva skolan från 8.10 till 16.00, men vi brukade tydligen få sluta lite tidigare. Spelar dock ingen roll för min del. :P Min busss går endå inte hem förren vid 5. Men det kommer nog inte bli några problem. :) Är några fr klassen som åker med min första buss och sedan den som tar lång tid åker Anni med. :) Jätteskojj!

plutten Houdini <3
bloglovin

Kommentarer
Postat av: EBBA

hur fick du bilderna på vänster sida på din blogg?

''länkarna'' typ? :D

tacksam för svar på din blogg ! <3

2011-09-15 @ 22:36:56
URL: http://ebbaabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback