Godmorgon

Har precis varit och släppt ut hästarna och ska göra mig iordning för skolan alderles strax. :) Går bara till lunch idag så kommer hem tidigt, om vi inte skulle till JPG... vi får se, ska iaf rida idag innan det blir alderst kolsvart ute hade jag tänkt mig!

Blev ingen boxning igår men cyklade 2 mil (ca 1h) och sedan gjorde jag en styrkeövning för magen (och armarna) som Oskar visade mig :) Jobbig som as!! :o Dens ska göras varje dag ;)

Snart är vi ute och visar upp oss igen ;)
bloglovin

Kommentarer
Postat av: elin och amanda

hejsan ! väldigt fin blogg du har! kika in på våran och lämna gärna en kommentar!



www.moweon.devote.se

kram elin och amanda

2012-01-20 @ 22:50:09
URL: http://moweon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback