Mozart igår

blev något fel på inlägget jag skrev igår. :P så här kommer det igen!


Helklippte Mozart igår. :) Han blev jättefin!!
Efter det red jag honom igen, Josse mådde/mår fortfarande inte bra så jag fick galoppera ute i skogen på honom. :)
Han var helt galen! x) ibörjan gick det bra men sedan blev han bara piggar och piggare och starkare. Hm, jaja det var roligt att få rida iaf. :)

Idag har jag börjat på gymnasiet! ;) Haha! Blev tillslut NB i Svenljunga inriktning häst. :) Verkar jättebra, kommer att bli långa dagar men jag tror att jag klarar mig. ;)
Red iaf idag. Fick en liten jobbig häst, men vi kämpade på. Den var stel och hade ingen överlinje men med lite jobb gick det fint. :)


första gången vi helklippte Mozart. Både jag och Josse tyckte att det var jättecoolt! ;)
När man tittar på såhär gamla bilder ser man hur mycket finare han är nu. :) Tycker att han är hur fin som helst!
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Alexandra

shit va roligt :D grattis om man kan säga det? xd

2011-09-06 @ 21:24:59
URL: http://alexisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback