Markarbete och DM

Var på DM idag igen. :) stod vid in/utsläpp och var inne på banan. Kom dock intr förren C-ponnyerna hoppade A-final så missade lite. ;) Menmen!
Roligt att det gick bra för flesta idag oxå. :) Både Lina och Ronja nollade finalen (a-final kat D) och blev placerade! :D Grattis! :)
Både Sandra och Dennis hade ett ner i finalen men slutade på delad 4:de plats iaf. :) Måste tillägga att jag älskar Dennis häst!! :D Tycker jättemycket om den, som förövrigt heter Et Toi HH. :) Hur fin som helst! hittade dock ingen så bra bild...
Vill ni se resultaten klicka här!

Sedan åkte vi hem och Josse mådde sämre igen.. Känns som att alla är sjuka här hemma nu. :( krya på er familjen! <3
Så jag fick rida Mozart om jag ville. :) Så då gjorde jag såklart det och var jättesugen på att hoppa, men eftersom han ska hopptränas för Sandra på torsdag och tävla på lördag/söndag fick jag bara markarbeta lite. :P Var jättekul men jag fick ingen riktigt bra galopp på honom. Antingen gick nästan lite på bogarna och något undertempo eller så fick jag inte tag på han så han galopperade iväg för mig. x) hehe, stackars Josse som fick se enändet. ;)
Så jag kan inte påstå att det var ett så värst bra pass, men roligt var det och på slutet gick han jättefint. :) travade av jättefint och var helt avslappand i överlinjen och jobbade med ryggen. :) plutt!Hoppas jag får rida han lite mer i veckan eller så nu när jag inte har någon att rida.. :/

haha! tiden då jag red och tävlarde Mozart. ;D GullMozart, jag vet jag dock inte vad jag håller på med!? ser ju livrädd ut. x)
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Isa

Söt ponny :)

2011-12-03 @ 13:21:49
URL: http://isabellellinor.blogg.se/
Postat av: Isa

eller asso jag ser ju att det är en häst ;)

2011-12-03 @ 13:22:16
URL: http://isabellellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback