"ami-cell"


Går till min Lami-cell-hjälm!! Jag har den "nya" modellen och jag hade väl haft den i ett par månader och då en dag när vi är på GARK och tränar frågar Cassandra (en liten tjej som red Houdini et par gånger förra sommaren), vad det står på min hjälm och säger -"ami-cell.." Jag tror att hon inte fattar att det står "Lami-cell" så jag sitter där och säger flera gånger att det står Lami-cell och hon envisas med att säga att det står ami-cell. Så jag tar av mig hjälmen och då har L-et trillat av!! :o
Usch vad sur jag var! Jag tycker fortfarande att det är lite irriterande men det finns inte så mycket att göra åt. Jo jag kan ju maila till dom och klaga men det orkar jag inte. x)


Fint eller hur? *suck!*
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback