Älskar min häst <33

Red Prego idag! :D <3

Är jättenöjd även fastän vi bara lallade runt lite. ;) Hade gummiband på han, först mellan frambenen  men det va inte så bra. :/ Han gick bakom tygeln, så vi bytte till att ha den så sidan. Gick bättre men i fortsättnigen ska jag rida utan, men kanske martingal. Skrittade såklart av han utan och då gick han jättefint. :)
Galopperade inte. :S Mamma tyckte att både för ridbanans skull och efter som att han inte har blivit riden på 10 dagar eller nåt så räckte det med skritt och trav. :) lognarade han btw innan och då galoppade jag en gång åt båda hållen.

Trampade undan bogen lite på han och det gick finfint. :) Så lyhörd och fin han är min lille häst. <33 :D
Ska jobba med det, är bra att ha när han blir lite pigg eller så, då trampar han under sig och blir lite mera sansad. ;D


Hehe. Ny fin bild från idag. :) Så söt han är min lille häst! :D <3
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback