Stövlar!!

Behöver ett pas stövlar. :( Mina gick ju sönder för ett bra tag sedan, men jag har haft gaiters, det funkar men jag vill verkligen ha ett par nya.
Jag har alltig varit svag för Pioneer och jag hoppas på att jag kanske får ett par snart. :D Det är nämligen rea på dom på någon webshop, kommer inte ihåg vilken just nu men någon engelsk tror jag.. :P Isf är det ett par "vanliga" bruna jag vill ha. :)
Hoppas-hoppas-hoppas att jag kan få dom. :D Har dreglat efter dom ett bra tag nu. ;)


Hittade ingen bild på ett par vanliga bruna så det får bli en som jag har gjort lite brunare. :P Blev dock inte så bra. :(
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du kunna skriva sidan när du väl vet ? (:

2011-06-23 @ 14:23:38
Postat av: Emma

Sv; Aaah har också tänkt att det skulle vara kul att utbilda den själv och utveckals tillsammans med den. Ska bara bli rätt häst också som man kan passa bra ihop med.



Mmh hon var ganska pigg och lite otålig men tror nog hon kan bli ganska fin om man jobbar lite med henne;)

2011-06-23 @ 17:03:19
URL: http://equipaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback