Städ-dag

Idag har jag och syster städat i stallet. :) Sorterat täcken mm och tvättat alla benskydd - för hand!! :o Ska ta en bild på dom imorgon så ni får se dom allihopa, det tog ett tag kan jag säga. :P Tror att vi kanske tar och tvättar några av dom i maskin imorgon också så att dom blir extra fina. :) Om det tillåts förstås. ;D Haha!

Flugmedlade dom idag igen ochså och dom var jätteiriterade. :( Sedan hjälper ju inte flugmedel på bromsar så jag slog ihjäl 5-10 bromsar på Prego efter att han hade fått på sig flugmedel. :( Finns ju någon "anti-broms" medel men är det någon som vet om det hjälper? Eller har något annat som ni vet hjälper mot bromsar så får ni gärna säga till! :)




Min fina-fina lille bäbis!! <33 att du bara har varit här sedan 15/3 är inte klokt! Känns som att jag har haft dig hela livet. <33
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback