På önskelistan!

Såg det här tränset från Schockemöhle när vi var nere på HorseFram och provade ut sadel till Mozart (så det ver ett tag sen) och jag blev helt såld! Hur snyggt som helst! Ett sådant måste jag ha till Prego! :o Dock är det engelsk nosgrimma så det är lite synd. :P Men har inte ridit han på det så jag vet ju inte hur han går, men personligen tycker jag inte om den engelska.
Sedan är det ganska dyrt oxå.. Så vi får väl se hur det blir med det. Men jag behöver ett nytt träns till han snart. Jag har bara ett svart (min sadel är ju brun) och det är inte så värst bra. Mamma köpte det begagnat och då var det hur torrt som helst! :( Så jag har oljat in den hur mycket som helst men det var tydligen för sent. :'(

Så det här är ganska behövligt! ;)

en till bild
Xtreme Horse makeover i Lerum erbjuder makeover för hästar samt säljer hästprodukter och hästvårdsprodukter
klicka på bilderna för att komma till bildkällorna
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

skitfint träns :O Speciellt på den nedre bilden :)



dessutom är din header oxå väldigt fin :D

2011-06-18 @ 17:17:31
URL: http://alexisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback