Lång dag

Tömde Houdinis bädd idag och den var hur fin som helst!! :D Själv tycker jag att det är tråkigast att sopa och så när allt spån och så är borta. :P
När vi skulle spola ur den med högtryckstvätten var det däremot fler som var intreserade. ;) Sedan på med vircon och sedan klart. :)

Spelade bandy med Josse, Melvin och Magnus också! Var hur kul som helst, även om jag och Melvbin sög. x)

Nu på kvällen red jag och Josse ut i skogen. Han var väldigt fjantig idag och skyggade lite och lite så. Men galopperade lite i några backar och då var han ganska fin. :) Sedan ringde mamma och sa att dom hade åkt till padocken med lite hindermaterial så då red vi dit. :) Där var han jätteduktig! Jobbade på jättefint, men det var lite svårt i slutan i högervarvet. Men det släppte lite och då gick han ganska bra. :)
Hoppade vattenmatta och han trampade på den en gång. :o Slarvhäst. <3 hoppade lite långa linjer och red över fyra travbommar på volt och sedan galoppbommar och det gick jättebra. :)

Imorron åker vi till Värnamo och hoppar en klubbhoppning där. :D Vet inte vilken höjd jag ska hoppa riktigt än men 60cm blir det i alla fall. Hade hoppats på 70 denna gången också, men på Sörsjö är det två faser så då kanske det är bättre att ta det nästa gång. :)


Första hoppbilden på oss, typ. ;) och typ ända hittils. ;) hehe

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback