Tillbaka!

Samma kväll som Melvin fyllde år (6/7) åkte vi och hoppade en Pay and Jump med Josse och Mozart. :) Dom hoppade 1m och 1,10 och det gick bra. :) I första klassen var det lite lojjt och i andra klassen blev Josse lite för taggad men Mozart var jätteduktig och hoppade hur fint som helst! :D Skitkul! Så snart är dom nog ute och hoppar LA. :) Mozart ska bara sluta larva sig och så lite mer rutin på det hela så är det nog inga problem. :)

Melvin och tårta, jättefina tårtan! halva jag och Mozart, Josse och Mozart

Sedan packade vi till FALSTERBO på torsdagen!! Och sedan åkte vi er dit på torsdags kvällen, i husbil! Riktigt mysigt. :) Stannade till löradg kväll men det var lite tråkigt för biljetterna till hoppläktarna var slutsålda både på fredagen och lördagen! :( till lördagen var det slut redan på ferdagen så det var skittråkigt! :( Jag tycker att det är soligast att titta på tävlingarna och framhoppningen. :) Jätteintressant och inpirationsgivande. Visst kan det vara roligt att gå på mässan, hittade lite fint som jag skver med om sedan, men tycker helt klart att det är mycket roligare att titta på hästarna! Men vi kunde stå vid insläppet precis vid banan och där såg vi jättebra. :) hade skärmen rakt fram också så det var superbra! :D Räddade helgen. :)
Tittade på så mycket som möjligt mn missade första omgången av nations cup. :( Men sverige kom iaf delad tvåa med Frankrike och vann gjorde såklart tyskarna. ;)
På lördagen kom våran hästvakt ner till Falsterbo också. :) Tack igen Jenny Nilsson för att du ville titta till hästarna när vi var borta! :D
Så då gick vi med henne oxå och hon fick åka med oss hem, eller ja, hon hade sin bil i Torup så vi släppte vi av Henne och mig så åkte vi hem i hennes bil. :)


Här kommer lite bilder på det jag köpte/fick. ;)

fr. vänster pustgrimma, extragrimma(var lite stor:P), hoppspö, stigläder, träns - orginal pannbandet ligger bredvid


Bara nödvändiga saker. :D Och allt var extrapris på så det var superbra. :)
Fick ett superfint pullarträns fr GG! :D Bytte pannbandet till mitt som jag har haft ett tag nu utan att kunna använda det.. Men nu kommer det att användas flitigt när jag sätter igång Prego igen! :D
Sedan fick jag med mig en extra-grimma fr Hansbo. Den var dock i största laget... men han kan nog ha den som extragrimma. :/
Sedan blev det en ordentlig poutsgrimma. :) den var inte fodrad men väldigt mjuk, ävne innan jag ljade in det så det ska nog inte vara några problem. :)
Ett till hoppspö. :) har bara ett jag använder på Prego så det känndes som att jag behövde ett till. Vanligt svart, tror att jag hittade det på Börjes.
Sedan ett par skitfina stigläder! komer inte ihåg just nu vad för märke det var då dem men dom var hur fina som helst och dom fick precis samma färg som min sadel när jag hade oljat in dom. :)
Är väldigt nöjd med mina fina nya saker. :) Sedan är jag ganska stolt över att jag och Jenny hittade en långärmad tävlingsskjorta åt Josse nrä vi gick och tittade för ett jättebra pris. :) En fr Jacson och bara 120:-! :) Ganska stolt över det faktiskt. ;)

Kom på att jag inte har lagt in någon bra bild på min sadel!! :o Skriver om den imorgon och lägger upp lite fler bilder som är tagna idag. :) Eller ja, igår blir det ju nu.. :P Vi säger fr den 10 juli. ;D

Det är iaf en Linnea från Equipe och jag och Prego tycker jättemycket om den. :)

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback