Hag-bygge

Har fixat med sommarhagen idag, jättetrist men men. Mamma höll som vanligt på längst så jag ska inte klaga. ;) <3

Efter det har jag inte gjort något vettigt, he he. Men nu på kvällen åkte iaf jag, mamma och lillebror Albin och handlade lite godis. :)
och nu kom jag precis in från att ha gett hästarna mat och flugmedlat dom. Prego är jättefjantig så får ta och lära honom ordentligt hur han ska bete sig. :P

Så imorgon blir det "vatten-spray träning" med Prego och promenad med Houdini. :) Glömde helt bort den lillesackarn :( så vi får gå och klättra imorgon. :)


Haha! x) Jag och Josse måste hoppa någon dag iår igen. xD HAHA! Måste ju bli tradition tkr jag!! :D
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback