Provridning Lady

Två småklipp på den andra hästen jag provade igår. :)

Denna va oxå supertrevlig i all hantering och ridning, :) men hon blev för stark för mig. Sen valde hon höger galopp hela tiden, sen va hon stark så det tog ett tag innan jag kunde bryta av och fatta ny. :/ Så det va inte så bra... Men dom hade bara haft henne i en vecka och det va redan jättestor skillnad på henne, så jag tror absolut att det går att fixa till. :) Denna va fem och inport Tyskland, för lite drygt en vecka sedan då. ;)
Så denhär är inte så intressant. Men tror absolut att hon kan bli fin. :)

Alla hästarna där ( va på ett försäljningsstall) va supergosiga! :D Jättetrevliga och stod och gosade hela tiden. :) Hihi!





Hon känndes mycket äldre än vad hon är. :) Trots allt bara fem, det syns knappt? ;)
bloglovin

Kommentarer
Postat av: alexandra

jo men hur xd om jag inte vill visa hela filmen utan bara vissa delar? :S

2011-01-23 @ 22:44:49
URL: http://alexisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback