Provridning - igen!

Ett sto -06 e. For Feeling.
Söt o supertrevlig!
Gillar henne jättemkt! ...skriver mer imorron...
Kameran ville inte :( så det blev ingen film fr när jag hoppade henne. Typiskt.
Så det blir en liten film fr framridningen o sen den andra är när tjejen som rider henne hoppar något språng.

Tycker som sagt jättemycket om henne och hon va mysig att rida, men shit! Jag blev helt trött efter första traven! Haha! Red ju Mowitz barbacka dagen innan och han har ju inte sånt väldans bra steg. ;) Så blev lite överväldigad av hennes trav om man säger så. ;) Hon va hur go som helst at thålla på med i stallet och stod o tyckte det va jättemysigt. Pussades och gosade hela tiden! :D Hihi!

Hon va jättetrevlig att rida men hon kanske är lite för, jag vet inte riktigt vad man ska säga... "stor" på nåt vis för mej ? Det va lixom lite att man fick sitta och aktivera henne hala tiden. Fattar ni vad jag menar? Är lite svårt att förklara men tror att det syns ganska bra på filmen. ;)

Vad tkr ni? :D

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback