Kopior

Vad har alla emot kopior?

Asså jag fattar inte riktigt varför alla tycker så illa om dom. Själv tycker jag att det inte spelar så stor roll. ;) Vet att det är ju många som bara tänker på utseendet och då spelar det ju ingen roll om det rä märke eller inte - eller? Sen finns det ju märkesnördar som bara följer märken och mode. hehe ;) Och sen finns det odm som tänker på passformen och hållbarhet. Så det beror ju såklart på hur man tänker och vad man prioeterar med tycker jag har läst på nästan alla bloggar som tycker illa om kopior.

Själv vet jag att om jag fick välja skulle jag oxå ha märkessaker, hehe, men tycker samtidigt att det är lite löjligt. ;) Men det som är viktigast är ju att det är bra kvalite och passform!!

Köpte ett ländtäcke, kopia rambo, på Ge-Kås och det verkar inte vara något fel på det. ;) Hehe - men det kanske är någon som stör sig på det iaf?

   

bloglovin

Kommentarer
Postat av: LOUISE SJÖGREN - Reining

Sen finns det ju dom som inte har råd med märkesgrejer :) Och då är det ju bra att det finns kopior! :)

2011-01-13 @ 09:38:29
URL: http://westernlollo.blogg.se/
Postat av: filippa

Jag tyckte att ditt såg finare ut faktiskt :) Det "äkta" täckets färger såg blekare ut, men det kanske bara var ljuset på fotot :P

2011-01-14 @ 15:13:56
URL: http://fiilippans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback