Börja blogga igen?

Som de flesta av er vet så har jag ingen häst (fortfarande). :( Men rider Mowiktz ganska mycket nu för tiden, haha och mamma har vaknat lite ur sin dvala så vi kopmmer provrida lite nu igen! :D Så jag tänkte att jag skulle pröva att börja blogga lite mer nu igen! :)

Idag longerade jag Mowit lite hemma i paddocken. Bara en liten stund men han gick jättefint! Hade rakt eggbett och spände in han med gummiband och hade en fleeclinda runt rumpan. Han gick som sagt fint och jobbade på bra i en naturlig och fin form. Men han va såklart lite busig och sprang iväg och bockade lite ibland. <3 Är det bara jag som tycker det är lite halv-charmigt när dom gör så? Visst kanske inte unghästar osså men sådana "individer" som i vanliga fall tar det lite för lugnt?

I falla fall. Masserade och ryktade han ordentligt idag oxå. Det tycker han om, gosegrisen! :)


Ska ut och fota imorron så ni får lite nya fina bilder! :)  Men det här är jag och Mozart som pussas i solnedgången. hihi! <3
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Becca

ÄNTLIGEN!!

2011-01-08 @ 18:40:56
URL: http://beckasponny.blogspot.com
Postat av: klara - hästblogg

Vilken fin bild på er :)

2011-01-09 @ 23:55:57
URL: http://equuspuppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback