Tävlingen igår

Var ju som sagt och tävlade igår i Svenljunga. :)
Åkte vid 17 (tar en timme dit) och sedan var det banbyggnad 18 och så började CR 19. Sedan var det typ 40 starter innan mig så det tog en stund. x) Men Prego var duktig och stod så snällt i transporten. :)

80cm - 0fel
Jag var lite missnöjd med honom på framridningen/framhoppningen. Jag fick inte med mig han ordentligt och jag tyckte inte att jag fick bra galopp på han. :P Mamam "skällde" lite på mig och väl inne på banan gick det hur bra som helst. :) Vi kom lite nära på tvåan och sexan. Sexan var ganska läskig, flera som stoppade på det men Prego hoppade så fint. ;)

90cm - DEBUT -0fel
Jag var mindre koncentrarad på det som Prego höll på med utan focuserade på min position och inverkan. :) Nollade och Prego var jätteduktig, ganska trött + att underlaget var ganska djupt men han kämpade på. :) Kom lite nära på ett par hinder, både för underlaget och att han var lite trött.
Var i trean men den låg kvar. ;) Vi var som sagt nolla i 90 debuten och han hade inga som helst problem för det. ;) Frambenen var lite sådär men det kommer. :) Sedan blir dom ju inte bättre av att vi kommer lite nära.

Så hitils har vi nollat alla våra debuter. :D hihi!, vi har ju faktiskt nollat alla våra starter förutom en 70 runda på GARK. ;)

Det var ärevarv för dom som var felfria också, så det blev hans två första ärevarv och han skötte sig exemplariskt. ;D haha!
Jag vet inte om jag ska ladda upp 90 rundan? Vill ni se den, annars struntar vi i den. ;) hehe, här kommer lite bilder iaf. :)


Haha! Tycker om de två första bilderna. xD Travbilden är inte så bra, men men. :P Sedan är det ju två bilder när vi hopapr fram. :)
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Emelie

Såklart vi vill se 90 rundan :)

Kul att det gick så bra för er !

2011-08-12 @ 09:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback