God morgon

Har varit uppe innan 8 två dagar i rad nu, hehe kanske dax med tanke på att skolan börjar snart och att jag kommer börja 8.00. :/ Jaja, man vänjer väl sig förhoppningsvis. ;)


Våra hästar sover fortfarande ute, om det inte ska bli dåligt väder eller är mycket knott.
Hur gör ni med era hästar? Sover dom (fortfarande) ute eller tar ni in dom?. :)

Våra går som sagt ute om det ska vara bra väder, inatt regnade det lite, typ 0,1mm från 02-04 eller hur det var. Då tycker jag inte att det är några som helst problem att dom sover ute. :) Täcke är väl att rekomendera, spec till klippta hästar, men ex Houdini klarar sig bra utan. :)


Hade tänkt att jag skulle ta lite kort på min och Pregos utrustning idag och skriva lite om den.... har nog inte så mycket annat att göra, mer än att gå 45min med Prego. ;)
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad har hänt med prego?

2011-08-17 @ 13:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback