Dagens ridpass

Red ut i skogen med Josse och Mozart.
Jag är inte nöjd med varken mig själv eller Prego. Han ville inte ta stöd och jag fick inte han att jobba ordentligt.
Idag tycker jag dock att han gick helt normalt. Det är ju bra det iaf. ;)


Usch vad det har regnat idag! :o Hur tråkigt som helst men vi hann iaf ut i skogen när det var uppehåll. Lite duggregn bara. :)
Men det verkar tyvärr inte som att det blir bättre... :( Enligt YR ska det regna HELA dagen här imorgon!! :(

det är ju alltid kul att kunna kolla vädert, eller hur?
bloglovin

Kommentarer
Postat av: kerstin

hej! jag undrar lite töntigt om du skulle vilja lägga in min bildlänk på din blogg! självklart lägger jag in diin på min blogg med! /kerstin :))

2011-08-30 @ 09:03:23
URL: http://kerstinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback