Det var länge sen!

Har kommit av mej lite i bloggandet här. ;) hehe.

Iförrgår red jag iaf Prego en liten stund i paddocken innan jag följde med Josse o Mozart på hoppträning. Gick bra, gjorde inte så myckt. :P

Igår fick han vila för jag somnade när jag kom hem från skolan. x) Sedan longerade jag Houdini samtidigt som Josse tömmade Mozart. Han skätte sig bra och va pigg. :)

Idag red jag Prego igen. :) Paddocken som vanligt. :/ Måste börja rida ut på han nu tycker jag! Han va fin men lite lojj, och lite stel i högersidan. Så jobbade med att få han fäljsamm och vi gjorde någon slags början till skänkelvikning. :) Fick ett dressyrspö av Josse efter en liten stund och då blev han jätefin. :) <3 ÄLSKAR hans galopp!! :D Hur fin som helst. :) Får filma lite igen i helgen. :)


Dåliga bilder på sötisarna som har fått stå ut med mej de senaste dagarna! ;D <3 <3
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback