tävling - tranemo

Idag har jag och Mowitz varit på våran första fälttävlan! :D En P70. Kan ju börja med att säga att dressyren gick piss!! Han var helt konstig och tog varken förhållningar eller framåtdrivande :( Så det va skittråkigt. På banhoppningen gick vi nolla och jag drev som skutton, tyhp lite avreagerig från dressyren ;) Sen var det fem timmar till terrängmomentet :o så vi hade gott om tid på oss ;) Kollade på * för ponny och alla hästar va jättefina! :D

Sen när det var min tur galopperade jag fram och hoppade lite ;) Fick en bra grundgalopp och fick fram han bra på en gång i startfållan. Men han tittade typ på allt så det gjorde ju att vi fick straff för att vi va för långsamma :/ Hmm, hade han inte varit så fjantig så hade vi inte fått fel, det är jag helt säker på! men det finns ju inget att göra åt nu.

Så dagen blev inte så lyckad kan man ju inte påstå. Men det var iaf kul att rida terrängen! Även fast jag var helt slut efteråt x) han skrittade tillochmed igenom vattnet!! :o Och där var det en massa som tog kort. Så jag försökte se lite glad ut samtidigt som jag drev som värsta shettis-ryttaren x) Mowitz va säkert jättegullig som gick och tittade på vattnet! Säger bara en sak - sopprot!!!! ;)

Kommer lite bilder sen tror jag ;)
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Julia

Undrar vad det är för klasser i terrängen, P70 och P80 och alla vad de nu är? Är det någon speciell höjd på hindrerna i banhoppning och terräng eller? :):)

2010-05-01 @ 23:59:26
Postat av: mickan

Din design/header är verkligen söt! :D Bra blogg

2010-05-02 @ 10:24:47
URL: http://fudges.blogg.se/
Postat av: Kira och jennifer

Hej!"

vi undrar om du vill ha bild länk på vår blogg att vi har din där:)

2010-05-02 @ 11:53:45
URL: http://ryttarna.webblogg.se/
Postat av: Boråsryttaren

Jag såg dig på banhoppningen :)

såg ju jätte fint ut :)

2010-05-02 @ 13:44:27
URL: http://borasryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback