storm!

Idag red jag och Jenny ut på Mowitz och Mozart :) (jag på mowitz och jenny på Mozart) Och det var värsta stormen!! Vi red samma väg framochtillbaka en liten bit och när vi kom hem hade en trätopp gått av! :o och den va 'hel' när vi red iväg... :S

Red runt Klo och det blev lite jobb för dom ;) Red barbacka med kimbelwicket och det gick finfint :) Men i galoppen blev han lite springig ibland med huvet lite upp, och ibland lång och på bogarna. men imellanåt gick han fint :)
Mozart gick oxå fint :) Såg inte så mycket men det jag såg såg bra ut ;)

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Linda Gustafsson - Ponnyryttare

heej, hur är det idag?=)

2010-05-08 @ 16:27:59
URL: http://lindagustafssoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

De var skit skönt att rida den långa rundan :) som tur är så har jag inte så mycket träningsvärk som jag trodde :)

2010-05-08 @ 18:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback