Sävsjö RK

Var på tävling idag och det gick skitbra!! :D :D Hoppade LC o LC+5.

LC: Jättebra! han va lite seg osså men han lyssnade bra på mej och gjorde som jag ville ;) Men det gick som sagt lite långsamt i grunden, men men. Omhoppningen passade oss jättebra! Inga låga vägar eller så, bara svängar ;) Och vi svänger jättebra nu och det räckte till en 1:a plac!!  :D Jippie!! han va superduktig men tyckte att det va konstigt att han va tvungen att springa först på ärevarvet :P Mycket bättre att springa tvåa eller så ;)

LC+5: Är nöjd här oxå. Men precis när vi fick startsignal stannade han! jag trodde att han kanske skulle bajsa eller nåt men han bara stog :o Men jag fick fram han och shit va fin han va!! :D  Han såg ut som värsta hingsten med böjd nacke och jättefin galopp! ojoj säger jag bara ;) Men vi fick ett stopp på 3:an, som va en oxer med ett vågplank i, jätteläskigt ;) men andra gången hoppade han jättefint, men jag fick skrika lite på han ;)

Här kommer lite bilder:










hehe, stor rumpa x)


Fina priser ;) fick godis till mej oxå men det tog slut fort ;) Nästa gång vill jag ha ett täcke ;D

Nu är det Josses tur att tävla Mowitz och jag ska tävla Mozart :) Ska bli skojj  ;) Men josse ska tävla i Brämhult nästa helg först, sen är det byte hihi!

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Grattis igen! :D Kommer det någon film? :P

2010-05-15 @ 15:40:14
Postat av: Anonym

Jätte fin design! Grattis till vinsten, gott med godis ^^

2010-05-15 @ 16:54:31
Postat av: rebecca

Grattis :)

2010-05-15 @ 16:59:59
URL: http://minriddagbok.blogg.se/
Postat av: Becca

Grattis;)

2010-05-15 @ 19:22:03
URL: http://beckasponny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback