Ny väg

idag red vi en ny väg som josse, lena, Melvin och mamma hittade i söndags. Det är en backe där som är jättebra att galoppera i, så det gjorde vi och Mozart tog i som skutton! :D Hade hacket idag oxå och han går riktigt bra på det, tror att jag ska pröva att hoppa på det nån gång. ;)

igår hoppade jag houdini x) hihi! Det va jättekul och han hoppade vattenmattan utan att blinka :) Sen satte jag koner på vattenmattan, men han brydde sej fortfarande inte! :) Duktig pojke :) <3

Imorron blir det terrängträning för Josse och mowitz och jag vet inte riktigt vad jag ska göra :P Trovigtvis plugga ;)


hihi, som ni kanske märker så har jag lite brits på hoppbilder ;)
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Söta ni är på bilden! :D

2010-05-19 @ 22:14:27
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback