Solig dag!

Idag har det varit jättesoligt och fint väder! :D Så jag och Melvin har haft vattenkrig ;) hihi, han va jättegullig Melvin men ville inte riktigt sluta ;) Sen målade vi staketet på gården oxå, men vi 'glömde' baksida (in mot hagen) så det får vi ta imorron.

Eftersom att det va så varmt idag så red jag och Josse ut en sväng nu på kvällen. Melvin skulle ju ha följt med men det blev lite sent, han blev jätteledsen! :( Stackarn! Men vi tog med Houdini som handhäst ist. Red jättelugnt med mest skritt och lite trav och sen galopperade vi upp för en backe. Dom va pigga och glada allihopa men Houdini galopperade väldigt långsamt, hehe, Josse va nästan på väg att tappa han. Jag red först med Mozart men sen red jag bakom så att Houdini skulle skynda sej lite ;)

Imorron blir det kondition för Mozart. och sen kommer mormor och Björn :) Sen är det ju midsommarfirande här i byn oxå ;)




dom har blivit lite bättre kompisar sen Mozart kom ;) <3 hihi

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback