Gått ganska mycke

Ja, kom nyss på att jag har gått ganska mycke idag ;) Först på morronen (07,45) så red vi till veterinären, jag hade Houdini så jag gick ganska mycket där. Sen nu ikväll gick jag med Mozart oxå, inte ända till krossen som jag skulle ;) men gick iaf i en halvtimme. Det tog typ 45min att gå samma väg med Houdini, så jag och Mozart går mycket fortare x) Men jag orkade inte cykla nåt idag, har varit så tråkigt väder! Visst jättebra att rida i men inte vara ute och göra saker. :/

Alex va ju här idag oxå och idag fick hon med sej USB:t ;) Kommer lite bilder imorron men sålänge får ni en lite kul bild på mej och josse x)


HAHA! xD
bloglovin

Kommentarer
Postat av: cassandra!!

Haahaaa adda msn om du har:[email protected]

2010-07-03 @ 20:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback