Duktig häst!

Idag har det varit superfint väder!! ;) Så på dagen gjorde jag typ ingenting x) Men nu på kvällen åkte vi till Gark och byggde bana till CR imorron. Vi tog med oss Lena som ska va med imorron i bomklassen med Mowitz :) Melvin ska oxå vara med i den och Cassandra oxå :) melvin och cassandra på Houdini ;) Och jag ska ju oxå va med ;) Har anmält mej till 1m får se om jag efteranmäler mej till nåt högre, har ju inte hoppat han på ganska länge...

Men idag va han iaf superfin! :) Red dressyr här hemma och han va jättemjuk och fin och lyssnade hur bra som helst :) <3 Så det känns jättebra inför imorron. Får se om han vill hoppa vattenmattan eller inte ;)

Jag och Josse hoppade lite idag oxå, jag har kanske inte världens bästa hoppteknik x)

   
Hehe, på första bilden skriker jag och på andra 'kämpar jag' för att hålla tyst xD Josse ser kanske liiiiite proffsigare ut än jag xD Tycker att vi hoppar ganska högt iaf! :D Trodde att jag bara kunde hoppa typ 70 xD men detta är ju ganska högt ;)
bloglovin

Kommentarer
Postat av: josefin zander

Rösta på mej hoss Rosanna! :D

2010-06-28 @ 08:07:13
URL: http://josefinzander.blogg.se/
Postat av: cassandra!!

NICE!!

2010-06-28 @ 09:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback