Badade hästar - Check!

Idag har jag o Josse badat alla hästarna med ett jättebra flugschampo! Det är verkligen hur bra som helst, det är knappt några flyg som är på hstarna då :) (hade vanligt fyraess schampo oxå). Alla hästarna va coola (som vanligt ;)) men vi spolade bara Mowitz, dom andra hade vi svamp och hinkar till.

Nu ska vi snart dra iväg till Garks CR. Lena ville inte vara med :( Jaja, nästa gång ska hon inte få slippa undan så lätt ;D haha!

Tar med kameran så vi får förhoppningsvis lite nya fina hoppbilder så mej och Mozart :) Har inga utehoppbilder på honom :( (med mej ;)) så vi får hoppas att det blir några bra!
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Lena

Haha!! Nä men , mamma och jag kommer och tittar!! Kommer du ta med mowits ändå? MOWITS <3

2010-06-28 @ 16:18:30
Postat av: Emma Knutsson

sv; tack! celia, ett sto född 02 och jag köpte henne i oktober 09 så håller på mig att "lära mig henne" :) hon har tävlat LB hoppning och LA dressyr med förra ägaren :)

2010-06-28 @ 21:17:43
URL: http://emmaaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback