Alex och hästarna

Idag va som sagt Alex här och red :)

Gick bra och hon red alla hästarna litegranna ;) Men mest Mowitz. Vi red ner till 'hoppslingan' som för tillfället är tre små hinder ;) Men det gick bra. Hoppade Mozart lite oxå och han hoppade fint, lite slarvig men det är förstårlite på dom höjderna, eller vad man ska säga ;) Han va pigg idag oxå men inte samma som igår- ganska skönt! men jag ska byta tillbaka till det tredelade, han la tungan över lite idag och drog lite onödigt mycket tycker jag.

Imorron ska vi nog rida ut med Melvin och Houdini :) Josse ska nog ha han som handhäst på Mowitz och jag rider Mozart. Så det blir lite lugnare då. Tror det blir ganska bra med en lite lugnare dag nu, och sen ska vi träna mycket kondition. Han blev lite svettig idag - och anfådd! Men han hämtade sej väldigt fort, men iaf!


Alex tog lite bilder på dom i hagen oxå! :) Tor dom blev jättefina, nästa gång hon kommer hit, eller så, så ska hon ta med sej ett USB, mycket enklare! Nästa gång hon kommer tror jag vi tar med kameran när vi rider så vi kan ta lite hoppbilder oxå ;)

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback