Ridpassen...

Motivationen till bloggen = NOLL just nu :( Men får se om jag orkar skärpa till mej lite nu ;) Kan ju iaf skriva om ridpassen :)

Måndag skogen och banan. Började i skogen och han gick jättefint då :) fin i munnen, uppmärksam och lyssnade bra :) Annars brukar han bli lite stark och föröka ta bettet, men inte då. Sen skulle jag rida lite på banan oxå men det gick inge bra! Kommer inte ihåg så mycket mer än at det inte gick bra :P

Tisdag skogen. Red ut och glömde allt som hade hänt i måndags x) (är nog därför jag inte kommer ihåg ;)) Han va jättefin och pigg! va jätteskönt att bara rida ut och inte ha några krav alls! :)

Onsdag markarbete. Hoppade han lite idag för att se hur han kändes osså ;) Ibörjan va han jättefjantig och ville inte hoppa detta hindret : [BILD KOMMER!!] Men efter mycket övertalning hoppade han det fin-fint. Han har typ inteen respekt alls för sin ryttare! Är irriterande men håller på att jobba bort det för fullt nu! Men efter det gick det bra. Han hoppade fint, men jag fick jobba ordentligt (han oxå9 för att få han bra till hindrerna och vara lite uppmärksam. Men om man räknar bort början gick det bra tycker jag :) Här kommer en liten bild från idag när vi hoppar vattenmatta med vatten i! Det va jätteläskit förra veckan men nu brydde han sej inte.



bloglovin

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Delta i veckans läsare :)

Hejsan :)



fin blogg du har :D



Jag kör veckans läsare på bloggen och det hade varit jätte kul om du ville delta :D



här har du länken; http://satilaryttaren.blogg.se/2010/july/veckans-lasare-d.html#comment

2010-07-07 @ 14:24:36
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: cassandra!!

Va fin han är<33

2010-07-07 @ 14:29:10
URL: http://www.123minsida/zandrabloggse.se
Postat av: Anonym

oj vad fin han ser ut :D

2010-07-07 @ 21:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback