PUMAshortsen

Det var en gång....


Ett par pumashorts. Som levde ett lykligt liv med mej. :)

En dag bestämmde jag mej för att jag och pumashortsen skulle åka gräsklippare med min lillebror.

Vi fick inte plats på gräsklipparen, så vi kopplade på en liten vagn, som jag och pumashortsen satte oss på - och så bar det iväg!

Men denna sagan slutar sorgligt... När vi skulle hoppa av gräsklipparen så kör Melvin (lillebror) iväg! Vi trillar av vagnen och då känner jag att dom är trasiga! :'(

Vad kan man då lära sej av denna saga? Jo! Åk aldrig efter en gräsklippare som har en vagn på sej om det är en ouppmärksam förare som kör!

bloglovin

Kommentarer
Postat av: alexandra

r.i.p :(



jag ville ju ha dom shortsen :''(

2010-07-07 @ 22:22:42
Postat av: frida

Lider med dig :( Har i flera år haft sånna i olika färger att bada i men nu köpte jag en ny bikini och behöver en annan färg och så FINNS DOM INTE ATT KÖPA LÄNGRE?!?! :'( Inte på stadium iaf... :(

2010-07-07 @ 23:10:40
URL: http://seriouslyfrida.blogg.se/
Postat av: Kim

Hejhej, mkt fin blogg :D <3

Vad är koden till besökar saken? :d <3

2010-07-08 @ 14:56:27
URL: http://lulearyttaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

puma shorts är ute för ungefär 5 år tbx.

2010-07-12 @ 12:40:06
Postat av: ida

hej älskar puma shorts o säljer billiga nya fina om du är intresserad kram adda min msn [email protected]

2011-06-03 @ 20:48:22
Postat av: Lina Gustafsson

stackars dina puma.. ja har me förstört ett par puma en gång.. på samma sätt nästan..dom revs sönder

2011-06-07 @ 11:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback