Mozart uppdate

Idag har Mozart vilat i en vecka. Så jag sprang med han på asfalten idag och vi kollade om han haltade, han har ju inte varit halt något alls vad vi har sett i hagen men man vet ju aldrig. Men som tur var va han helt ren!  :) Så nu ökar vi till tre 15min + två kylningar/dag denna veckan också och sen sätter vi igång han igen :) Så skönt att det inte verkar som det va något alvarligt! Men han sprang väl runt i nya hagen och så sträckte han sej och fick av skon, sånt kan  ju hända om dom är lite vilda av sej i hagen ;)

För övrigt så har alla hästarna vilat idag, imorron ska vi rida Houdini och Mowitz :)


Hur många fler än jag är det förresten som ger min ponny (Mozart) en full sån här gräs varje dag? x) han måste äta lite mer än dom andra två tjockisarna ;)
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback