GeKås *BILDER!*

Tog kort på grejjorna vi köpte på Gekås idag oxå - här kommer dom!


Tror det va allt vi köpte + fluhuva och täcke som dom hade på sej ;)
   
- Flyghuvan verkar jättebra! Det längst ner går att ta bort som på bilden på täcket. (kastade min sko för att han skulle ta fram öronen. ;)
- Superbilligt Hores Saver täcke! Kostade bara lite över 200 har jag för mej (hittar inte kvittot nu!)
 
-Flyweilarna var oxå HorseSaver och kostade 29.90 (tror jag)
-Jättebra schampo från 4ess! Har det nu också men det började ta slut. Billigt och bra! ;)
   
- Fick med oss en kandarstång också! :o Va superbilligt, bara 50kr. Så då tänkte vi prova det! Till Mowitz. (bettsidan uppdate!! ;) )
- Gick att snurra mittdelen och skänklarna, hihi, tyckte det va lite kul. Men fattar inte varför? Nån som vill hjälpa mej?
- Är från Knights så det är ju ett bra bett!

Så det va lite kul vi fick med oss :) Och bara nödvändiga grejjor också! Bettet var ju inte "behövligt" men 50 spänn går ju inte att slå!
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Becca

Jag har också ett sånt täcke, de är riktigt bra;)

2010-07-20 @ 21:46:09
URL: http://beckasponny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback