Tömkör *filmen*



Här är filmen från igår! :)

Jobbade lite över bommar i slutet och så hoppade vi sockerbit! :) jag är ju jättesnygg i svart mössa med tofs på, gul gigantisk jacka och rosa ridbyxor? Tror inte att jag har nån framtid som stylist eller nåt sånt! xD

Men man ser ju att han har det jobbigt i galoppen.. så det skulle vara jättebra om Svante hann ta han typ imorron! ;) Så får vi ju hem sadeln snabbare oxå! :D Nu ska jag äta nåt och sen gå och göra med iordning för skolan :( Skulle heldre ha varit hemma!!
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

sv; Visst skulle va jättesnällt :D har fått erbjudande från en annan också men kan ju ha två så man kan byta när man känner för det ^^ hihi! Kan försöka skicka nåe mejl i eftermiddag trorjag :)

2010-01-20 @ 10:23:17
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Lollo, JUST NU TÄVLING PÅ BLOGGEN, SPONSRAD AV GRAND-PRIX

sv: Haha, japp! Jag är vig! :) Vad fint han jobbar med ryggen men bakbenen verkar helt efter och han ser helt seg ut. Och man ser att han kämpar i galoppen! :)

2010-01-20 @ 20:30:45
URL: http://westerngirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback