Pulka + Arab SM :)

Idag fick Mowitz dra pulkan igen och han va jätteduktig! :) Dock en aningen pigg och han dorg iväg lite i paddocken en gång... Bushäst!! Iförrgår ba' "nä, jag har ont i ryggen så jag kan inte jobba ordentligt!" *fnys!* ;)

Sen longerade Josse Mozart med gummibandet lite och longerade Houdini lite oxå, mest lydnad tror jag att det blev med han. :)  Imorron ska jag till Lollo och rida Possan! :) Ska sova där tills på lördag så det blir kulkul! :) Tror att jag kan uppdatera lite när jag är där oxå. :) Annars får ni klara er utan blogg en dag! ;)


JO! Jag ska vara med på Possan i Arab-SM i sommar!! :D Kul va? Har inte ridit Possan innan men nu ska jag rida och tävla henne fram till Juni eller så när det är SM. Ska bli skitkul! :D Ska vara med i fälttävlan och nån westerngren? Får kolla upp det lite mera ;)

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

Ahhh har inte hunnit skicka nåe mejl om ny header men ska försöka fixa det i helgen x)

2010-01-21 @ 23:07:50
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: ASTRIDS TRÄNING - tävling i bloggen!

SV: aa det är faktiskt jättebra!



jag var med på arab-sm 2008:)

2010-01-22 @ 09:00:33
URL: http://astridstraning.blogg.se/
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

sv; Haha det är lugnt ;D Skickar mejlet imorn, då har jag lite mer tid :)

2010-01-22 @ 09:17:46
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback