Mycket snö!

God Morron-god morron bloggen! :)
Det verkar som att det har snöat hela natten för nu är det jättemycketsnö! :) Och idag ska vi lasta ut alla höbalar ur transporten oxå. haha! Skulle kanske ha gjort det innan?? :/

Idag ska vi till GARK och hoppa/markarbeta med Alexandra med Mozart och kanske Mowitz. Tänkte åka upp till IRK (gamla klubben) och va med och sälja lite grejer där men jag tror inte att vi åker dit när det är såhär mycket snö! Är typ tre mil dit så det kommer ju typ ta en timme om det är halt och snö! Så jag tror vi skippar det idag.

Ska ut och gå med Mozart sen så att han får röra lite på sej innan vi ska iväg, men nu är jag jättehungrig och ska äta lite! :)




Ojoj! Vilket meningslöst inlägg! :/ Tänkte lägga ut en bild på snön men det va inga bra kort så jag skiter i det! ;)
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback