Min träning igår

Hann inte skriva igår vad jag gjorde men ska se om jag kommer ihåg allt nu!

- promenad c:a 30min
- ridit x2, lite barbacka + lite utan stigbyglar
- 50st situps
- 10st armhävningar
- sen gjorde jag en kul övning som jag inte vet vad den heter, men den tränar lite magen, nedre ryggen och framsida lår. Kan typ filma eller nåt så ni får se hur den är! :P
- två olika benövningar, kan filma dom oxå :)
- 30min cykling i 20km/h. glömde ta pulsen men antar att det va ungefär samma! :P Men idag va det jobbigare i början och sen gick det neråt! :) Possitivt, men lite jobbig i början då ;)

Så! Om jag håller det här så kommer jag att få jättebra kondis och styrka!! :D
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback