Lösgörande

Nu har jag varit ute och ridit Mozart lite lösgörande. Men innan jag började rida longerade jag han lite med  gummiband och en benlinda bakom rumpan. Meningen va att han skulle jobba ni mer med bak och sänka halsen och jobba med överlinjen och der gick riktigt bra! :) Sen red jag, hade kvar gummibandet så att han skulle fortsätta jobba och han gick bra. Gjorde öppnor och slutor o lite sånt. Sen skulle jag försöka göra lite fram- o bakdelsvändningar, det fattade han inte riktigt :S xD Vet inte riktigt vad han trodde att han skulle göra men till slut gick det lite bättre! :) Nu ska jag träna lite och sen gå o lägga mej, men skriver nog vad jag har gjort idag oxå! Kommer inte riktigt ihåg men vi får se om jag kommer på det ;)
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback