Hoppträning

Nu har vi kommit hem efter JOsses och Mozarts första hoppträning iår! Han gick fint men dom hoppade mest lydnad som vi gjorde förra gången. Men han gick fint och lyssnade bra så jag är iaf nöjd ;) Filmade men vet inte om jag ska lägga upp den här?? Men nu hinner jag inte blogga mer idag, kollar på ridsport på Eurosport, ska ut och natta hästarna och ska plugga TY-glosor tills imorron! :/ Finns ju roligare saker att göra än Tyska ... ;) Har troligtvis en skitkul sak på G! :D Men ska kolla upp det lite mer innan jag skriver mera.. ;)


Longerade lillkillen i paddocken ida innan vi åkte oxå så att han fick springa av sej lite. Mowitz fick vila.
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Emma

fin blogg :)

2010-01-21 @ 18:24:21
URL: http://newtonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback