God morgon!

Den här veckan är det jag som har stallet så idag fick jag gå upp tidigt! *Gäsp* tror att jag måste gå och lägga mej inte tidigare så att jag orkar upp! Igår gick jag faktiskt till sängs ganska tidigt 12! Innan i veckan har jag väl varit uppe till runt 2 tiden, och jag kan redan nu säga att det är lite i senaste laget! haha! ;)
lägger upp veckoplaneringen nu, tycker att vi har en jättebra vecka att se fram emot och nu måste det börja bli hårdare! Förra veckan va mer en komma igång-vecka efter vilan.


Har gjort en VP till Houdini oxå, den blev inte så bra men här är den iaf!



Kul förresten att ni blir fler och fler som tittar på min blogg! Jätteroligt! :D
Kan ju avslöja att i Dagens repotage ska jag skriva om olika styrketräningar som du kan göra, både tåv&två och övningar som du kan göra själv!


Ser att jag har skrivit 1.5h< Menar ju såklart 1.5h> !! Men det orkar jag inte ändra på nu! ;)

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Lollo

Sponsorer? :) Jaa, det är två olika företag som sponsrat mig, det kommmer upp en tävling nästa vecka! :)

2010-01-04 @ 19:21:15
URL: http://westerngirl.devote.se
Postat av: Lollo

Jaha, haha! Nej inte hjärtan, typ bara vita som fyrkanter xD

2010-01-04 @ 21:10:18
URL: http://westerngirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback