Första hoppningen iår!

Nu ska jag snart ut och göra iordning Mozart, ska till GARK och hoppa med några andra, ska bli jättekul! Hoppas han sköter sej bara. ;)

Mål
Att han inte ska gå på bogarna och få in bak ordentligt så att språngkurvan blir fin!

Upplägg
Vet inte riktigt vad vi ska göra så vi får se lite hur det blir.

På FM gick jag i c:a 1h med mowitz&mozart i knähög snö! :o Va jättejobbigt, och jättefint. Jag hade med kameran men den hade damp och sa "zom error" hela tiden när jag satte på den så det ufnkade inte! :(

Sen har vi lastat ur alla 60 höbalar ur transporten. Tog tiden och vi kastade upp 21 bal var på 10min! :D Va duktigt jobbat tycker jag! haha!

Efter det red jag&josse ut på Mowitz och Houdini. Jag på Mowitz och josse på lillpojk! :) Va jättekul och vi galopperade fram och tillbaka på järnvägen så att dom fick busa lite - och Houdini busade jävlar! haha! Bockade och hade sej hela tiden, mowitz sprang mest rakt fram och ville helst springa hela vägen hem, jobbiga grisen. ;)

Så det blev inga bilder idag, men ska lägga ut en liten film från när jag kör Mowitz! :) Sen om vi har tur så har kameran slutat dampa till ikväll så att vi kan filma lite då oxå! :)

Nu ska jag gå ut och göra iordning i stallet så att det är klart när vi kommer hem sen! :) Skriver hur det gick sen ikväll!
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

Fin blogg! Gullig bild på headern ^^

har du två new forestar? :) Jag har också en ;D

2010-01-06 @ 19:49:13
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

sv; Aha :D Hon är C-ponny :) Den bruna ponnyn på headern ^^



Åh tack tack :D

2010-01-06 @ 20:34:45
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback