Dagens; ridning, körning & promenad

Sov ju hos Lollo inatt och då hann jag rida Possan lite på banan idag oxå! :) Hon va springigare idag än igår, hon är ju inte så van vid att jobba rätt så hon tyckte väl att det va jobbigt. Är ändå ganska nöjd med henne.

Sen körde vi Nästor i skogen med släden! det va jätekul och Nästor är jätteduktig! :) Jag satt bak och Lollo körde. Sen när vi kom hem visade lollo mej deras nya rockard o vi körde lite med den utanför stallet oxå - jag körde lite oxå! :D den va jätteskön att sitta på, vill ha en till Mowitz oxå, men kanske ska köra in han först? ;)

Sen när jag kom hem hade josse ridit M&M (Mowitz&mozart) så det va bara Houdini kvar. Så jag gick en sväng med han lite nu på kvällen så att han fick röra lite på sej. Imorron ska jag rida han lite. :)

Skulle ju ha varit CR på GARK men den blev inställd så vi rider ut imorron ist! :) Ska bli kul att rida ut i skogen när det är ljust ;)


liten tjockis på bild! <3

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Lollo, JUST NU TÄVLING PÅ BLOGGEN, SPONSRAD AV GRAND-PRIX

Vilken sötisbild! :)

2010-01-23 @ 22:38:36
URL: http://westerngirl.devote.se
Postat av: Linnéa

gu vilken söt ponny =)

2010-01-26 @ 23:26:31
URL: http://hamiltonhrimnir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback