Äntligen Helg!

Har inte varit så kul uppdatering denhär veckan men skolan har ju precis börjat osså så det har blivit lite sisådeär med det ;) men nu är det äntligen helg!!!!! :D ska bli skönt och nu i helgen kommer det att bli stenhårt för hästarna! :) Men idag tror jag att det vila för dom, ska jobba dom lite för hand och passa på att rykta dom riktigt ordentligt! :D Hoppas det blir lite "varmare" nu så jag kan klippa dom, dom är väldigt lurviga nu! xD Men är det så kallt så vill vi inte klippa dom, är kallt nog som det är!

Josse filmade lite från träningen i onsdags men har inte fixat den än, men jag tror den kommer upp! :)

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Frida

hejsan, hur får du din din profilbild på din blogg, sitter och klurar med blogg.se

2010-01-15 @ 21:40:12
URL: http://friid0a.devote.se
Postat av: Frida

hehe :) och det där maila mig ? och bildlänkarna :)

2010-01-15 @ 21:40:48
URL: http://friid0a.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback