Ridpass och tömkörning

Internet hade lite damp igår kväll så då hann jag inte blogga :P

Igår red jag iaf Mowitz kondition ute i skogen, trav i c:a 1½ h. Han va pigg och hade öronen framåt hela tiden och jobbade på bra med bak. Så det blev ett ordentligt kontitionspass för han igår! :)

Josse longerade Houdini igår och Mozart fick vila.

Idag tömkörde jag Mowitz hemma i padocken, i skritt och trav. Backade och gjorde skänkelvikningar (!) han va jätteduktig och backade med lågt huvud och flyttade undran bra. Höll inte på så länge typ 20min, men han va duktig så jag nöjde mej med det! :)

Josse har longerat Mozart och Houdini fick vila.

Lite kortfattat, om jag har lite flyt kommer ny design upp idag! :) Håll tummarna!



Sötis Mozart <3
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Lollo, NY BLOGG!

Nu :)

2010-02-13 @ 09:07:32
URL: http://westernlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback