Mowitz nya sadel!! DJ hopp

Måste lägga in ett helt eget inlägg till denna händelse!!! Jag är skitglad - äntligen har Mowitz en egen sadel som passar skitbra!! :D Är superglad.

Nu kanske ni undrar vad vi ska göra med dressyrsadeln? men den är ju som sagt min tränares sadels så den fick vi bara låna i c:a 2v, det har verkligen varit superbra, men den kan man ju inte alls hoppa i ;) markarbete går ju bra men inte hoppning, och det är ju det vi vill hålla på med så det är ju egentligen en sån vi ska ha - och nu har vi det!! :D Har inte ridit i den än men ska snart inviga den :) Här kommer en blid på underverket:

Va lite stökig bakgrund så jag tog bort det lite slarvigt :p

Har smörjt den ganska mycket och det va inget bra ljus när jag fotade den, kommer bättre bild nån annan dag ;) Men visst är den fin?? :D
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Sandra - Keep It Natural

snygg sadel!

2010-02-14 @ 08:00:50
URL: http://velepa.blogg.se/
Postat av: Alexandra

men hallå där! HAr ni kvar den eller skickade ni med mowitz den? Annars hade jag kanske velat köpa ;)

2012-01-09 @ 19:42:17
URL: http://alexisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback