Årets första Lotteträning - 'Är han fem..?'

Haha! Lotte trodde att Mozart va 5 år! hihi, va ju lite pinsamt, han är ju dubbelt men vinglig och ostabil så LOtte trodde att han va fem. :( hihi, men träningen va jättebra! Vi gjorde skänkelvikningar och öppnor och jag fick öva på att få Mozart att ta bra stöd på bettet och inte lägga sej på höger tygel och skuta ut vänster bog. va jättebra lektion och jag fick jättebra hjälp att hitta han och få han att ansträna sej, lite iaf ;)

Så det va jättebra! :D är verkligen jättenöjd. Lotte sa att han hade utvecklats sen sist och det är ju jättebra! :) Så vi är på rätt spår iaf :) Sen finns det ju såklart mycket att jobba med men att se resultat är ju en bra start :)

Filmade lite men det blev inga bra filmer, så dom kommer nog inte ut.

Klippte mowitz idag oxå! Han blev jättefin :) Kommer blider imorron. Hittade inte kameran innan jag hade klippt så det blir bara efter bild ;) Klippte till Mozarts ben oxå, nu har han bara päls under knäna, tycker inte det är snällt att klippa hala benen när det är så mycket snö ute :( änven fast jag egentligen skulle vilja klippa hela ;)

Kommer veckoplanering ikväll el imorron oxå :) JUST DET!Vi ha SportLOV!! :D Jippie! :D
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback