Svar på kommentar

av: jojjan
Men hallå? DET GÅR INTE ALLTID BRA, DU SOM VET ALLT BORDE VÄL VETA DET?????? :@

mitt svar: Ojoj, verkar som att det är nån som inte har koll på mej här? OM du kännde mej skulle du nog inte skriva så, det finns en jävla massa som jag inte vet + att det inte alltid går bra, så jag fattar inte riktigt vad du menar?? igår gick det inte bra, det skarv jag tillochmed, men du kanske uppfattade det på ett annorlunda sätt?
Jag har aldrig sagt att jag kan och vet allt, varken här på bloggen eller irv. Men du kanske tycker att jag gör det? kul iaf! x) Roligt att en av oss gör det då ;)
Om du menar att det gick bra igår när jag skrev att själva programmet så var det inte en av våra bästa pass! Tykcer du ska tänka lite innan du bara skäller på mej när du inte känner mej! Eller det kanske du gör? är det därför du är anonym... Fegt om man frågar mej, tycker du ska höra av dej igen så kan du ju förklara dej lite?

Herregud! Har folk inget vettigare för sej än att skriva taskiga kommentarer? :o Jaja, är det kanske någon som vet vem 'jojjan' är? :)
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Ewa

Det finns många som inte har ett liv utan måste göra andras surt istället. Ta inte åt dig!

2010-04-21 @ 17:16:38
URL: http://saraconnemara.wordpress.com
Postat av: Boråsryttaren

Jag såg dig när du red fram och hoppade fram super fin ponny du har :D

Hoppas det gick bra på träningen :)

Blev ni ner snöade det blev vi en liten stund men sen blev det fint igen :)

2010-04-21 @ 20:30:05
URL: http://borasryttaren.blogg.se/
Postat av: LOUISE SJÖGREN - Westernryttare som satsar mot eliten!

Öööh? Vilken jävla nöt?, dum i huvudet eller?

2010-04-21 @ 22:04:05
URL: http://westernlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback