programridning på åkern

Red igenom programet idag, här hemma på åkern. Själva programet gick bra med resten är inget att skryta med x| Ush! Jag är verkligen dum! När jag skärper till mej och rider och tänker så går det ju! Men när jag bara sitter och tänker att det inte går och att det inte funkar så är det ju klart att det inte gör det! Blir så jävla trött på mej själv! Om jag bara tänker först och gör sen så går det ju! shit vad jag upprepar mej nu men det finns inte så mycket mer att säga. På slutet är jag iaf nöjd men jag va lite för bekymmrad för att bry mej just då...

Följde med josse och Mozart på hoppträning för Sandra och det gick bra, finns inte så mycket mer att säga om det, ;) Han gör vad han måste men tänder aldrig riktigt till. Men det gick bra och han hoppade fint, spec sista banan, det låg väl på LA höjd tror jag och då blev han lite fokuserad, fast bara på ett hinder x) man får leta lite efter tigern som kanske finss där inne någonstans ;) ?  har kännt den en gång, det var på Gark när vi vann ;)

Imorron är det terrängträning!! :D Skitkul ska det bli! :)


Sista hindret i omhoppningen på Gark ;) (LC+5)

bloglovin

Kommentarer
Postat av: mickan

Sv: Tack så mycket för hjälpen :)

Vet du några övningar man kan göra i skogen? För att dom inte ska dra iväg?

2010-04-20 @ 21:27:41
URL: http://fudges.blogg.se/
Postat av: BORÅS RYTTARE

Det är alltid kul men terräng träningar i Tranemo :D

2010-04-20 @ 21:28:30
URL: http://borasryttaren.blogg.se/
Postat av: Therese Jensen

sv; okej :) hur högt tävlar du ? :)

2010-04-21 @ 07:06:48
URL: http://hoppryttareen.blogg.se/
Postat av: Therese Jensen

C-ponnyn går LB och D-ponnyn är bara 5 så ska tävla vår första LD snart :)

2010-04-21 @ 15:19:15
URL: http://hoppryttareen.blogg.se/
Postat av: Jojjan

Men hallå? DET GÅR INTE ALLTID BRA, DU SOM VET ALLT BORDE VÄL VETA DET?????? :@

2010-04-21 @ 15:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback