houdini

Idag hade vi ingen SO i skolan så vi slutade kvart i två! :D Superskönt! Så nu har jag ridit Houdini :) Han va jätteduktig och går i helt stadig form i skritt och trav <3 det är bara galoppen som fattas nu ;) Sen måste vi öva på att länga och korta steget, sen är han fulländad x) Han är duktig min lille sork :) Men han har jättemycket päls och fäller som bara den nu! :o Man får hår överallt när man gör iordning han x)

När hästarna har ätit klart sin eftermiddagsmat ska jag rida Mowitz, tror jag tar kimbelwicket och gör fattningar ur sluta, öppna och framför allt ur skänkelvikning. Ska öva lite på skänkelvikningar i galopp oxå :)

JO! Jag och Mowizt ska på våran första terrängträning för säsongen nästa onsdag!!! :D
Ska bli superkul! :)


sist vi hade fälttävlansträning i tranemo :) Ska bli skitkul! :D

bloglovin

Kommentarer
Postat av: BORÅS RYTTARE

Jag ska också träna terräng på Onsdag i tranemo :D

Vilken tid ska du träna själv ska jag träna kl 5 :)

2010-04-15 @ 20:07:52
URL: http://borasryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback