fredag

Red ut i skogen på Mozart idag. va ganska länge sen jag red han, typ två veckor sen eller nåt. Så det va kul att rida ut han en sväng :)

Jenny red Moiwtz och josse red ´Houdini. Mowitz såg inte bra ut och Jenny sa att han känndes stel och så, spec i vänster. Samma som han var igår. Så imorron blir det hårdkörning med det tvådelade och gimmiband.

NU ikväll har vi varit på Gark och fixat iordning för imorron när det är GarkUS ridskolecup :) Har byggt bana och lite så. Vi ska vara där imorron kl åtta och sen vid nio ska dressyrryttarna komma och sen vid två är det hoppryttarnas tur :) Fast vi kan inte stanna hela dagen. Men det ska bli kul, men just nu vet jag inte vad jag ska göra imorron ;) Men det får vi se :)


Älskar denna bilden!! :D <33

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

sv; Tack ;D Ja brunt är snyggast!

2010-04-17 @ 14:19:45
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Mina

Superfin blogg :D

2010-04-17 @ 22:12:14
URL: http://femgangare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback